• توصیه می شود قبل از تکمیل و ارسال فرم موارد ذیل را بدقت مطالعه فرمائید .

در صورت عدم رعایت هر یک از موارد ذیل به فرم شما ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت آن با درخواست کننده می باشد .

1 ) این شرکت هیچگونه مسئولیتی در خصوص استرداد و یا کنسلی بلیط های صادره توسط وب سایت ها و یا شرکت های دیگر نداشته و ندارد .

2 ) ارسال این فرم به منزله قبول کنسلی و یا استعلام میزان درصد جریمه کنسلی بلیط شما نمی باشد و صرفاً جهت ( ثبت درخواست کنسلی و انجام مراحل کاری ) آن توسط همکاران ما می باشد لذا لطفاً قبل از تکمیل و ارسال فرم زیر ، به جهت آگاهی از میزان جریمه ، مبلغ قابل استرداد و شرايط كنسلی با كارشناسان ما تماس حاصل فرمایید ( لازم به ذکر است که اعتبار درصد جریمه کنسلی و مبلغ قابل استرداد اعلامی توسط همکاران ما به شما فقط 15 دقیقه می باشد )

3 ) همکاران ما پس از ارسال درخواست از سوی شما نسبت به اعتبارسنجی فرم دریافتی اقدام نموده و در صورت صحت موارد مندرج در فرم ، مراحل کنسل نمودن بلیط آغاز خواهد شد لذا چنانچه پس از ثبت و ارسال این فرم از کنسل کردن بلیط منصرف شدید ، حتماً با پشتیبانی تماس گرفته و مراتب انصراف خود را اطلاع دهید ( در غیر این صورت مراحل کنسلی پرواز به صورت خودکار توسط همکاران ما انجام می شود و مسئولیت آن متوجه درخواست کننده می باشد

4 ) با توجه به اینکه شرایط و قوانین استرداد بلیط و کنسلی پرواز ها بر اساس قوانین ایرلاین یا چارتر کننده می باشد این شرکت هیچگونه مسئولیتی در خصوص میزان درصد جریمه های کنسلی و استرداد ، تاخیر ، تعجیل ، لغو و ابطال پرواز و … نداشته و ندارد .

5 ) درخواست های که در خارج از ساعات کاری ( 8 الی 14 ) و یا روزهای تعطیل ارسال و ثبت شود در اولین روز کاری پس از آن توسط همکاران ما ترتیب اثر داده می شود .

6 ) شماره واچر بلیط شما همانیست که در آخرین مرحله رزرو بلیط از سایت ، پس از پرداخت وجه بلیط و همزمان با لینک دانلود بلیط نمایش داده می شود و یا همراه مشخصات بلیط به شماره موبایل رزرو کننده ارسال شده است .

7 ) هر فرم مخصوص یک ( شماره خرید / واچر / رفرنس ) می باشد و فقط سر گروه ( اولین مسافر ثبت شده در زمان خرید بلیط ) مجاز به ثبت درخواست کنسلی بلیط تمام مسافرین بوده و در غیر اینصورت هر کدام از مسافرین فقط می توانند کنسلی بلیط خود را درخواست نمایند .

8 ) در صورتی که علت کنسلی بلیط ( جاماندن از پرواز ) باشد مسافر موظف است بلیط ( با مهر و امضاء ایستگاه ایرلاین مربوطه در فرودگاه ) را اسکن و در قسمت ( تصویر بلیط صادره ) آپلود و همراه با تکمیل فرم ذیل برای ما ارسال نماید .

9 ) در صورتی که بلیط خریداری شده در دسته بندی بلیط های سیستمی باشد نیاز به تکمیل و ارسال فرم ذیل نمی باشد و فقط کافیست از طریق لینکی که بعد از خرید بلیط برای شما پیامک شده اقدام به کنسل کردن بلیط خود کنید .

10 ) قبل از تکمیل فرم زیر صفحه کلید خود را بر روی زبان ENG قرارداده و تمام موارد را با حروف لاتین وارد نمایید ، در غیر اینصورت به درخواست شما ترتیب اثر داده نمی شود .

توجه کنید شماره کارت و شماره شبا باید حتما به نام فرد صاحب بلیط و یا همان شماره کارتی که با آن خرید کرده‌اید باشد .

همکاران ما بلافاصله پس از ثبت درخواست کنسلی نسبت به انجام مراحل آن اقدام خواهند نمود و جهت اطمینان از بررسی درخواست خود ، پس از تکمیل و ارسال فرم با کارشناسان ما تماس بگیرید .

چنانچه درخواست شما قبل از ساعت 10 صبح روز کاری ثبت شده باشد مبلغ جریمه بر اساس همان روز محاسبه و در صورت ثبت درخواست پس از ساعت 10 صبح مبلغ جریمه بر اساس روز بعد محاسبه خواهد شد .