توصیه می شود قبل از تکمیل و ارسال توضیحات زیر را بدقت مطالعه فرمائید .
1 ) این فرم مخصوص استرداد و یا کنسلی بلیط های صادره از طریق شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری موج نیلی کاسپین می باشد لذا چنانچه بلیط خود را از وب سایت و یا شرکت های دیگر خریداری نموده اید این شرکت هیچگونه مسئولیتی در خصوص آن نداشته و ندارد .
2 ) ارسال این فرم به منزله قبول کنسلی و یا استعلام میزان درصد جریمه کنسلی بلیط شما نمی باشد و صرفاً جهت ( ثبت درخواست کنسلی و انجام مراحل کاری ) آن توسط همکاران ما می باشد لذا لطفاً قبل از تکمیل و ارسال فرم زیر ، به جهت آگاهی از میزان جریمه ، مبلغ قابل استرداد و شرايط كنسلی با كارشناسان ما تماس حاصل فرمایید ( لازم به ذکر است که اعتبار درصد جریمه کنسلی و مبلغ قابل استرداد اعلامی توسط همکاران ما به شما فقط 15 دقیقه می باشد )
3 ) همکاران ما پس از ارسال درخواست از سوی شما نسبت به اعتبارسنجی فرم دریافتی اقدام نموده و در صورت صحت موارد مندرج در فرم ، مراحل کنسل نمودن بلیط آغاز خواهد شد لذا چنانچه پس از ثبت و ارسال این فرم از کنسل کردن بلیط منصرف شدید ، حتماً با پشتیبانی تماس گرفته و مراتب انصراف خود را اطلاع دهید ( در غیر این صورت مراحل کنسلی پرواز به صورت خودکار توسط همکاران ما انجام می شود و مسئولیت آن متوجه درخواست کننده می باشد )
4 ) با توجه به اینکه شرایط و قوانین استرداد بلیط و کنسلی پرواز ها بر اساس قوانین ایرلاین یا چارتر کننده می باشد این شرکت هیچگونه مسئولیتی در خصوص میزان درصد جریمه های کنسلی و استرداد ، تاخیر ، تعجیل ، لغو و ابطال پرواز و … نداشته و ندارد .
5 ) درخواست های که در خارج از ساعات کاری ( 8 الی 14 ) و یا روزهای تعطیل ارسال و ثبت شود در اولین روز کاری پس از آن توسط همکاران ما ترتیب اثر داده می شود .
6 ) شماره واچر بلیط شما همانیست که در آخرین مرحله رزرو بلیط از سایت ، پس از پرداخت وجه بلیط و همزمان با لینک دانلود بلیط نمایش داده می شود و یا همراه مشخصات بلیط به شماره موبایل رزرو کننده ارسال شده است .
7 ) هر فرم مخصوص یک ( شماره خرید / واچر / رفرنس ) می باشد و فقط سر گروه ( اولین مسافر ثبت شده در زمان خرید بلیط ) مجاز به ثبت درخواست کنسلی بلیط تمام مسافرین بوده و در غیر اینصورت هر کدام از مسافرین فقط می توانند کنسلی بلیط خود را درخواست نمایند .
8 ) در صورتی که علت استرداد یا کنسلی بلیط ( جاماندن و یا تاخیر بیش از 2 ساعت پرواز ) باشد مسافر موظف است تصویر اسکن شده لاشه بلیط که ( ممهور به مهر و امضاء ایستگاه ایرلاین مربوطه در فرودگاه ) شده است را در قسمت ( تصویر بلیط صادره ) آپلود و ارسال نماید .
9 ) استرداد بلیط و کنسلی پرواز فقط از طریق لینکی که بعد از خرید بلیط برای شما پیامک شده امکان پذیر میباشد لذا چنانچه به هر علت لینک مربوطه را دریافت نکرده اید می توانید درخواست خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمائید .
10 ) رعایت کلیه موارد ذکر شده الزامی بوده و عدم رعایت آن رافع مسئولیت این شرکت در رسیدگی به درخواست شما می باشد .
11 ) قبل از تکمیل فرم زیر صفحه کلید خود را بر روی زبان ENG قرارداده و تمام موارد را با حروف لاتین وارد نمایید ، در غیر اینصورت به درخواست شما ترتیب اثر داده نمی شود .
همکاران ما بلافاصله پس از ثبت درخواست کنسلی نسبت به انجام مراحل آن اقدام خواهند نمود و جهت اطمینان از بررسی درخواست خود ، پس از تکمیل و ارسال فرم با کارشناسان ما تماس بگیرید .
چنانچه درخواست شما قبل از ساعت 10 صبح روز کاری ثبت شده باشد مبلغ جریمه بر اساس همان روز محاسبه و در صورت ثبت درخواست پس از ساعت 10 صبح مبلغ جریمه بر اساس روز بعد محاسبه خواهد شد .