شکایت از شرکت های هواپیمایی :
مسافر گرامی در صورت عدم ارائه خدمات مناسب و وجود مشکلات پروازی از سوی شرکت های هواپیمایی می بایستی ابتدا شکایت خود را به شرکت هواپیمایی مربوطه ارسال نمایید و درصورت عدم دریافت پاسخ مناسب میتوانید ضمن ارائه سوابق شکایت خود از شرکت مربوطه ، از طریق دکمه زیر و مراجعه به سامانه ثبت شکایت سازمان هواپیمائی کشوری نسبت به طرح شکایت اقدام و پیگیری نمایید .
شکایت از فرودگاه ها :
مسافر گرامی در صورت مشاهده مشکلات فرودگاهی و عدم ارائه خدمات مناسب در فرودگاه ابتدا می بایست شکایت خود را به مدیریت فرودگاه ارائه نمائید و در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب می توانید ضمن ارسال سوابق ، شکایت خود را از فرودگاه مربوطه ، از طریق دکمه زیر و مراجعه به سامانه ثبت شکایت سازمان هواپیمائی کشوری نسبت به طرح شکایت اقدام و پیگیری نمایید .
شرکت موج نیلی کاسپین :
مسافرین ارجمند :
قبلاً بابت مشکل احتمالی بوجود آمده از شما پوزش می خواهیم و چنانچه نسبت به خدمات ارائه شده از سوی شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری موج نیلی کاسپین ( شکایت ، انتقاد و یا پیشنهاد ) دارید می توانید پیام و مستندات خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نموده و ما را در ارائه خدمات مناسب به مراجعین خود یاری نمائید .